HaslevTermometer pengubah terbenam minyakArahan amaran operasi

  • masa pelepasan:2024-04-05 20:58:41
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:112
  • Penerangan pantas:

    Haslev,Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tem

Kandungan artikel

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan,HaslevBerapa banyak pengubah 1000 KVA, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

HaslevDi atas dan tengah tangki minyak pengubah, dan di tengah tangki minyak kenderaan, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage, resulting in insulation damage.

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi,HaslevHarga pengubah kotak 1600KVA, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

RengoBahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Apabila memeriksa inti hook, if you work again, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;


HaslevTermometer pengubah terbenam minyakArahan amaran operasi



Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

Pasar pengubah dalaman lambat

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Huraian kerjaBahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.


HaslevTermometer pengubah terbenam minyakArahan amaran operasi



Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Di mana yang baikKerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan,HaslevTransmission transformer, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

HaslevKebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Mod wayar pengubah jenis kering:

Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

HaslevMaklumat produk lain
  • AuroraJembatan penerbangan teleskopikHuraikan secara ringkas kegagalan dan penyelesaian harian

    AuroraJembatan penerbangan teleskopikHuraikan secara ringkas kegagalan dan penyelesaian harian

  • Koeln RodenkirchenJembatan penerbangan tetap hidraulikCara memeriksa pelbagai bahagian

    Koeln RodenkirchenJembatan penerbangan tetap hidraulikCara memeriksa pelbagai bahagian

  • Koeln RodenkirchenSelf propelled mobile lifting platformApakah kaedah penyambungannya

    Koeln RodenkirchenSelf propelled mobile lifting platformApakah kaedah penyambungannya

  • Koeln RodenkirchenPlatform mengangkat alis aluminium bergerakKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan

    Koeln RodenkirchenPlatform mengangkat alis aluminium bergerakKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan

  • ArdabilPengubah bekalan kuasa S11Kendalikan operasi

    ArdabilPengubah bekalan kuasa S11Kendalikan operasi

  • Mata Air ColoradoPlatform angkat hidraulik 6-meterMempunyai daya fungsional yang sangat baik

    Mata Air ColoradoPlatform angkat hidraulik 6-meterMempunyai daya fungsional yang sangat baik

  • Mata Air ColoradoJembatan penerbangan teleskopikLangkah berjaga-jaga sebelum digunakan

    Mata Air ColoradoJembatan penerbangan teleskopikLangkah berjaga-jaga sebelum digunakan

  • SolingenJembatan pengangkutan bekasApa kesannya?

    SolingenJembatan pengangkutan bekasApa kesannya?

  • segera:Peringatan: Maklumat HaslevTermometer pengubah terbenam minyakArahan amaran operasi memberi anda HaslevTermometer pengubah terbenam minyakArahan amaran operasi oleh syarikat kami, perkhidmatan HaslevTermometer pengubah terbenam minyakArahan amaran operasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk HaslevTermometer pengubah terbenam minyakArahan amaran operasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian HaslevTermometer pengubah terbenam minyakArahan amaran operasi. HaslevTermometer pengubah terbenam minyakArahan amaran operasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di HaslevTermometer pengubah terbenam minyakArahan amaran operasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!